fbpx

Managementul Mentenanței

*numărul de locuri disponibile este limitat

Manageri

8

capitole

5 H / ZI

Durată sesiune

Online

curs intensiv

3 zile

durată curs

Română

limba

Curs World Class Maintenance

--- locuri limitate ---

Despre curs:

Atelierele se adresează managerilor de mentenanță. Managerul de mentenanță este cel care organizează activitatea și asigură resursele mentenanței, într-un mediu economic din ce în ce mai volatil și mai competițional.

În cadrul cursului sunt livrate unelte practice (metode, aplicații software), “gata de utilizat”. Uneltele pot fi folosite în completarea sistemelor existente, care sunt deja folosite pentru organizarea mentenanței (CMMS, ERP, …).

aplicație WCM assessment:

Cu ajutorul aplicației WCM assessment se poate evalua calitatea unui serviciu de mentenanță și gradul de compatibilitate cu noile tehnologii digitale. Se pot obține recomandări practice pentru îmbunătățirea sistemului de mentenanță evaluat.

Listă Module curs

Cursul începe cu capitolul “Digitalizare”. Sunt descrise restricțiile de securitate și resursele care sunt necesare (hardware, software, competențe), pentru dezvoltarea sistemului de mentenanță “World Class Maintenance”.

Este descris un mod agil de urmărire zilnică a indicatorilor de bază, care permite identificarea automată a problemelor și managementul task-urilor.

În cadrul acestui capitol se va livra o aplicație simplă “KPI”, ușor de utilizat, cu rapoarte grafice interactive, pentru urmărirea acestor indicatori.

  • În capitolul “Managementul problemelor” se descrie un sistem de identificare automată a problemelor, folosind analiza PARETO, pe baza informațiilor din aplicația “KPI”.
  • În cadrul acestui capitol se va livra aplicația “Task”, care identifică automat problemele, generează și administrează task-uri asociate acestor probleme.
  • Capitolul, “Analiza riscurilor”, stă la baza dezvoltării sistemului de management al mentenanței. Pe baza riscurilor analizate se pot lua cele mai eficiente decizii pentru implementarea conceptelor de mentenanță, descrise în capitolele următoare.
  • În cadrul acestui capitol se vor livra două metode de analiză a riscurilor (“SQDC” și “FMEA-M”).

Sunt analizate avantajele și dezavantajele fiecărei componente. Sunt analizate și riscurile care ar putea duce la eșecul implementării acestor concepte.

Sunt folosite mai multe metode de evaluare (chestionare, indicatori, benchmarking).

  • În cadrul acestui capitol se va livra o aplicație pentru managementul chestionarelor și analiza statistică a relevanței răspunsurilor.
  • Va fi utilizată o metodă de evaluare a eficienței mentenanței, cu ajutorul unui indicator care este folosit și în capitolul “Analiza riscurilor” (“Costuri / Valoarea echipamentelor”).

Sunt propuse metode de evaluare și dezvoltare a competențelor și comportamentelor.

Ultimul capitol “Îmbunătățire continuă”, se concentrează pe optimizarea proceselor existente, identificarea de noi oportunități și resurse și reluarea ciclului, pe baza noilor resurse și oportunități identificate.

Testimoniale:

Ești gata să începi?