Toate vânzările de bilete sunt supuse Politicii de confidențialitate și T&C.
În momentul în care nu sunteți de acord cu datele prevăzute în Politica de Confidențialitate și T&C, vă rugăm să încetați folosirea serviciilor oferite prin această pagină web.
În momentul achiziției unui bilet sau a înregistrării pentru un eveniment organizat de Infosec Center SRL vă oferiți în mod expres consimțământul de fi de acord cu toate prevederile din Politica de confidențialitate și T&C.
Infosec Center SRL își rezervă dreptul de a schimba Politica de Confidențialitate și T&C, incluzând dar nu numai prețul biletelor fără a oferi o notificare prealabilă. Fiecare modificare va fi postată pe acest site, motiv pentru care vă sfătuim să verificați pagina noastră web ocazional și în special înainte de a achiziționa un bilet.
Termen de Livrare:
În cadrul Conferinței FACTORY 4.0, ne dorim să vă asigurăm o experiență transparentă și eficientă în ceea ce privește livrarea biletelor achiziționate pentru conferința noastră. Termenul estimativ de livrare a biletelor este de obicei în termen de 2-3 ore de la confirmarea plății.
Modalitate de Livrare:
Biletele achiziționate pentru Conferința FACTORY 4.0 sunt livrate în format electronic prin intermediul adresei de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul procesului de achiziție. Astfel, veți primi biletul în format electronic, ceea ce vă permite să îl aveți la îndemână și să îl accesați ușor de pe dispozitivele dvs.
Biletul achiziţionat poate fi returnat sau schimbat numai dacă organizatorul evenimentului acceptă şi numai cu respectarea condiţiilor de la pct. A de mai jos, cu excepţia cazului în care evenimentul respectiv este anulat (nu mai are loc), caz în care returnarea biletului şi rambursarea sumelor achitate va fi efectuată potrivit lit. B de mai jos. Sub nicio forma nu se mai iau in considerare cererile de rambursare primite dupa data si ora de incepere a evenimentului.
A. Returnarea biletului poate fi efectuată în termenele şi cu respectarea condiţiilor de mai jos, prin transmiterea unei solicitări în acest sens către [email protected]:
În toate cazurile de mai sus, prețul serviciilor de intermediere nu se returnează.
În funcţie de momentul formulării solicitării, cumpărătorul se va afla într-una din situaţiile menţionate la pct. 1-3 de mai sus, fără a le putea combina sau cumula. Cu alte cuvinte, dacă, solicitarea este formulată cu 14 zile înainte de data de desfăşurare a evenimentului, operează exclusiv pct. 2 de mai sus (fără a dobândi cumulativ şi drepturile menţionate la pct. 3 de mai sus).
Sub nicio forma biletele nu se mai pot returna dupa ce evenimentul a avut loc.