fbpx

Managementul Calității în producție

*numărul de locuri disponibile este limitat

8 H / ZI

Durată sesiune

Online

curs intensiv

2 zile

durată curs

Română

limba

Managementul Calității în producție

--- locuri limitate ---

Despre curs:

Managerii de producție se confruntă deseori cu provocări și constrângeri legate de nevoile și asteptările clienților, de obiectivele companiei, de cerințele legale și de reglementările din domeniile lor activitate. Mulți dintre ei întâmpină dificultăți și în ceea ce privește calitatea producției, costurile calității, atingerea indicatorilor de performanță (KPI).

Acest curs răspunde provocărilor de mai sus și oferă managerilor de producție instrumente pentru înțelegerea, rezolvarea și chiar eliminarea problemelor legate de managementul calității în companiile industriale

CUI se adresează:

  • managerilor de producție
  • planificatorilor de producție
  • specialiștilor implicați în procesul de management al calității

AGENDĂ CURS Managementul Calității în producție

  • Definiție, evoluție
  • Cum interpretăm calitatea
  • Principiile managementului calității
  • Sisteme de management al calității
  • Standarde de management al calității
  • Documentare și implementare
  • Certificarea sistemelor de management al calității
  • Planificarea avansată a calității
  • Dezvoltarea produsului și a procesului
  • Tehnici utilizate în planificarea calității. Analiza riscurilor
  • Performanța procesului și analiza sistemelor de măsurare
  • Aprobarea producției produsului
  • Controlul calității proceselor de fabricație
  • Autocontrolul, inspecțiile, controlul statistic
  • Tehnici de evitare a greșelilor
  • Politici și obiective. Asigurarea resurselor
  • Măsurarea calității, performanțele produsului, performanțele procesului, gestiunea costurilor calității
  • Auditul de produse și cel de procese 
  • Lean Manufacturing, Kaizen, 5S
  • Abordarea pe baza proceselor. Monitorizarea și măsurarea proceselor
  • Standardizarea operațională
  • Responsabilitatea pentru calitate
  • Rolul echipelor multifuncționale
  • Relația furnizor – client intern
  • Managementul plângerilor clientului
  • Formarea pentru calitate. Implicarea lucrătorilor in domeniul calității

Testimoniale:

Ești gata să începi?